22 januari 2013

Moln & stort litet äventyr!

Vi är lediga Ludvig & jag. Känns trevligt och välbehövligt. Vi (läs: jag) har sovmorgon, vi åker pulka och läser böcker. Vi spelar fotboll i vardagsrummet och vi fikar mitt i veckan. (Dock sa jag vänligt men bestämt nej när Ludvig frågade om vi kunde äta frukost i sängen. Där gick min gräns.).

Vi bestämde oss för å hitta på ett äventyr. Ludvig ville åka tåg och vi ville fira "kusinerna" i Karlstad och min mormor i Årjäng som fyllt år. Tåg till Värmland blev det perfekta stora lilla äventyret.
 
Värmland bjuder på trevligt sällskap, iskallt vinterväder, blå himmel och strålande sol! Allt gott än så länge.

Det här settet bjuder däremot på en massa moln. Vita små tussar på brunt tyg och detaljer i vinrött.
Mössa..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..och dreglis/scarf med vinröd fleece på baksidan som passar minstingarna nu i vinter och fram i vår!



Mössan kan även användas uppvikt!















Ha det gott, kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar