18 februari 2012

Morsan & jag å Dorran & Benji!

Även om veckan bestått av lite bloggtorka på grund av studier så lider inte Morsan & jag av någon sytorka i alla fall! Just nu syr Morsan på ett dopset och jag har sytt fina, våriga förvaringsbunkar till mina handledare på MVC-praktiken!
 
Förra helgen hade vi mor & far på besök, å som alltid är det trevligt när vi ses! Vi tog en lördgasfika, gick på museum å strosade en liten sväng på stan, lugnt å skönt..

Morsan..



















..& jag å Ludvig som fick en ny haklapp, den va tyvärr inte så poppis just denna dag..



















Mycke mer populärt att sitta i morfars knä!



















Kom snart tillbaka, Mor & Far!

En person som snabbt kom tillbaka till Morsan & jag efter sin första beställning va Dorrans mamma..
Dorrans första brallor har vi visat tidigare å de såg ut så här! Dorrans mamma gillade brallorna så mycke så hon beställde ett par till och passade även på att beställa ett par till kompisen Benji!















Benjis brallor!
















Ha en riktigt fin helg önskar Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar