3 februari 2012

Åkpåse!

Idag visar vi ännu mer stjärnor! 
Det är -12 grader i Göteborg. Jag hade gärna suttit nerbäddad i en varm skön åkpåse i vagnen som Ludvig gjorde när vi gick till dagis imorse! Men nej, jag fick gå bakom och huttra!
Den här fina åkpåsen har A-S beställt till sin kommande bebis!
På bilden syns Morsans gamla docka, sliten men vacker! :)

Åkpåsen kan fästas på babyskyddet så att bältet träs ut genom åkpåsens baksida. Mjukt tyg på insidan.



















Vik sedan upp åkpåsens nederdel över fötterna på bebisen.  













Å vik sedan över åkpåsen över barnet från ena sidan..



















..å sen den andra sidan.



















Fäst ihop påsen med knappen!

Varm, skön åkpåse med svart fleecetyg med vita stjärnor på utsidan!Fungerar som mössa och värmande filt i ett!














Ha en riktigt fin fredag! Kramar från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. Hej! Trodde att jag skickade en kommentar häromdagen men det verkar ha försvunnit ut någonstans. Jag tycker att ni gör väldigt fina saker i alla fall!

    Jag har en väldigt frusen liten hund som jag har svårt att hitta täcken som passar. Har ni sytt hundtäcken och/eller är det något ni kan tänka er?

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna,
    klart vi kan sy ett hundtäcke till din hund! Klicka på länken här under så ser du ett hundtäcke som vi har sytt tidigare!
    http://morsan-och-jag.blogspot.com/search/label/Hundt%C3%A4cke

    Kram!

    SvaraRadera