18 februari 2011

Gilla och vinn!

Dop, bröllop och andra festligheter. Den här vintern går i festligheternas tecken för oss och nu tycker Morsan & jag att det är dags för oss att även förgylla någon annans dag med en superdupersnygg mössa!

Utlottningen går till som så att ni som har facebook gillar bilden som vi lagt ut på Morsan & jag´s egen sida där. Ni hittar vår facebooksida genom att skriva Morsan & jag i sökrutan överst på er profil. Tryck sen på gillaknappen för Morsan & jag-sidan och sedan på gilla-knappen för själva bilden med mössan.

Ni som har gillat bilden är med i utlottningen av mössan! Dragning sker 1/3 2011!

Svart och vit randig mössa i trikå med stor röd stjärna, i storlek, ca 1-2 år!
Värde 150 kr!



























Röd stjärna..

..och snygg "tut" på toppen! :)



















Så tryck nu på gilla och ta chansen att vinna en snygg Morsan & jag-mössa!

Imorn visar vi en liten  fuskis som är välldans användbar för herrar som ska på bröllop!
Ha en fin fredag och lycka till i tävlingen önskar Morsan & jag!

Ps. För er som inte har facebook.. I nästa tävling är det bästa kommentaren som gäller, men det blir då det.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar