31 augusti 2010

Sommarens sista grilldagar..

Sommaren lider mot sitt slut, åtminstone i kalendern. Men september bjuder förhoppningsvis på några soliga dagar till. Å ska man inte äta kräftor kan man ju passa på å grilla dessa sista fina sommarkvällar innan hösten kommer..
Morsan & jag har sytt upp ett gäng grillvantar/grytlappar som passar perfekt att använda vid grillen eller vid spisen. Grillvantarna/grytlapparna är också en perfekt födelsedagspresent eller fin gå-bort present om man blir bjuden på kräftskiva eller grillkväll!

Hjärtformade grytlappar/grillvantar från Morsan & jag!


















Äppelgröna grytlappar med stora vita prickar och grönrutigt innertyg..

























Rött är sött.. (vänster grytlapp ligger med handflatan upp)













Ytterligare ett par gröna grytlappar/grillvantar men med mindre vita prickar å grönrutigt innertyg..













Åsså ett par i turkost tyg med vita prickar och rutigt foder..


















Grytlapparna har en ögla så att de lätt kan hängas upp..













.. men de kan även hängas upp i snygga Morsan&jag-lappen..



















Grytlappar/grillvantar från Morsan & jag kan fås i valfria färger efter Era önskemål, de säljs i par och kostar 175 kr.

Ganska mysigt ändå när kvällarna blir mörkare.. :)
Foton från Morsan & Farsans altan. 




























 











Njut nu av sommarens sista dagar!
Kramar från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar