14 augusti 2010

Morsan & jag sänker tempot..

..eller "Det är nu det börjar" är väl kanske en bättre titel!

Efter en otroligt hektisk sommar med MASSVIS av beställningar och en mycket lyckad försäljning i Clarabutiken är det dags för Morsan att börja på sitt "riktiga" jobb som lärare på skolan. Jag å Darlingen åker hem till Göteborg och fixar iordning lägenheten och inväntar bebisen som förhoppningsvis bör dyka upp inom en månad eller nåt i den stilen om allt går som det ska! :)

Morsan & jag håller såklart igång företaget å ni är välkomna med era beställningar, skillnaden är att vi sänker tempot och leveranstiden kommer bli längre. De beställningar som redan kommit in arbetar vi såklart av och skickar ut när de är klara!

Bloggen fortsätter Morsan & jag med som vanligt, vi har en massa grejjer som vi inte hunnit visa upp än! Bl.a. massvis av finfina barnkläder, hissgardiner, vackra necessärer, mobilfodral, hemma hos bilder, ett vackert överkast, m.m. m.m.!

Visar en fin blomma från Morsan & Farsan´s trädgård, en vacker blommande doftlilja, kanske en av sommarens sista?


















..å avslutar med en bild på vad som skulle ha passat både mej och mamma väldigt bra nu.. ;) Men som sagt, även om vi drar ner på tempot så är det nu det börjar! Semestern får vi ta en annan gång!

Jag på semester på Koh Tao, Thailand, mars 2010.













Morsan & jag vill säga tusen tusen tack till alla kunder som har handlat av oss under sommaren, Ni förgyller våra dagar! Å sen vill jag säga tusen tack, å ge tusen kramar till världens bästa mamma, Morsan!

Bloggen är tillbaka efter helgen när vi har fixat internet i nya lägenheten, gå nu ut å njut av solen denna vackra augusti-lördag!

Va rädda om Er å om varandra! Kramar från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar