11 augusti 2010

Ladda inför skolstart..

Ja, snart är det skolstart å dags att packa skolväskan.. Går man på gymnasiet eller högskola/universitet använder man ofta egen bärbar dator som ska fraktas till och från skolan. Datorn behöver skyddas från repor och smuts, Morsan & jag fixar såklart en snygg dataväska när vi blir tillfrågade om det!

J. har beställt ett måttsytt fodral, som passar just hennes 13 " Mac-dator perfekt. Väldigt snyggt och väldigt  praktiskt!

Dataväska/fodral med lila yttertyg med vita prickar på utvändigt och fodertyg i ljuslila linnetyg.

























Dataväskan/fodralet är vadderat för att skydda datorn lite extra!


























Väskan öppnas och stängs med kardborreband och datorn kan lätt plockas i och ur fodralet..
















































J. gillade fodralet störtmycke, å det gör Morsan & jag också! När kunderna är nöjda är vi som allra nöjdast också!

Morsan & jag syr även fodral til mobiltelefoner och just idag har jag sytt ett fodral till en iphone som blev stilrent och snyggt. Fodral till mobiler, datorer och kameror kan sys i hundra olika färg-varianter! Bara att komma och välja i tyglagret!

Nu är det färdigsytt för idag, dags att baka något gott att förgylla kvällen med! :)

Sköt om Er! Kram från Morsan & jag!

2 kommentarer:

  1. HALLÅE! En sån vill jag ju också köpa :)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi hörde talas om det när J. va här och hämtade sitt! Du är välkommen hit att välja tyger så ska vi fixa det åt dej!
    Kram kram

    SvaraRadera