4 augusti 2010

Kamerafodral och kalasmiddag!

Morsan & jag fick en beställning på ett kamerafodral som skulle levereras till min svärmor med familj i Töcksfors. Ny kamera och den ska man såklart va rädd om! :)

Snyggt fodral i mörklila pu-coated (plastad) bomull med vita prickar på utsidan, grönt bomullstyg med små vita blommor på fodertyget.


















Resår och snörstopp..


















Enkelt, praktiskt å snyggt!




























Morsan, Farsan, Darlingen & jag hade planerat för middag på resturang Waterside i Töcksfors i kväll så när vi ändå skulle dit tog jag med fodralet till svärmor.. :)

 Å när jag tog med kamerafodralet kom jag samtidigt på att jag skulle ta med min kamera och föreviga kvällen! Tur va väl det, fint väder, kalasgod mat och bra service. Rekommenderas!

Morsan och hennes dessert, pannacotta med bär och lime..


















.. & jag med min chokladmousse med jordgubbar och balsamicosirap!




































Jaa, jag är som sagt besatt av mat (och desserter) om dagarna, ni får försöka stå ut med det! ;)

Idag har Morsan & jag sytt på beställningar från homepartyt hos Viktoria, blir jättefina grejer! :)
Men nu tar vi kvällen och vilar på maten..

Ha det bra! Kram från Morsan & jag!

4 kommentarer:

  1. Tack för middagstips, det var gott.

    Jag har köpt en liten necessär av er. Den passar utmärkt som kameraväska till min systemkamera.

    Anita

    SvaraRadera
  2. Maträtterna på waterside (vi åt oxfilé, kyckling och lax) va vi nöjda med allihopa, för å inte prata om efterrättena.. ;) Kul att kunna ge bra tips! :)

    Ok, va kul å höra att necessären funkar som kamerafodral också! HA det gott!
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Det var tipset på pastasåsen jag tackade för. Lagade den till familjen och alla tyckte det var gott.
    Waterside är heller aldrig fel.

    SvaraRadera
  4. Jaha... :) Men ÄNNU roligare när du gillar MINA recept! /Kram Lisa

    SvaraRadera