29 augusti 2010

Alldeles alldeles underbart..

Ja, så har livet förändrats för alltid, jag å D. har fått en alldeles underbar liten son, så vacker, så underbar å så otroligt svårt å förstå att det är sant! Ludvig kom till oss i tisdags å sen dess har vi gått omkring på rosa moln å bara beundrat å beundrat.. En pytteliten människa men så ofantligt stora känslor! Kärleken är total.. :)

Åsså måste jag ju ge er ett bildbevis på att Morsan & jag använder och framförallt gillar våra egna produkter..

Jag å min vetepåse ca ett halvt dygn innan förlossningen va över..












Värmen lindrade gott!!








Åsså har vi haft besök av Morsan & Farsan, å självklart fanns det ett Morsan & jag paket med bland presenterna! ;)

Ludvig med nya fina mössan från Morsan & jag i Morsan/ Mormors knä!

Åsså säger jag hurra hurra hurra för Morsan som fyller år i dag, massa grattis till dej! :)

Avslutar dagen med dessa vackra rader som min kompis E. skickade till mej. Säger otroligt mycke om hur det är att föda/födas..

"Jag lever, jag lever, på jorden jag står. 
Var har jag varit förut?
Jag väntade visst miljoner år på denna enda minut"

Sköt om Er å era nära och kära! Livet är allt för värdefullt för att slösas bort på annat än kärlek! :)
Kramar från Morsan & jag

5 kommentarer:

  1. Jag gissade på en pojke!
    Massa grattis till Er.
    Kram
    J och Milo:)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS...
    Guuuud vilken söt liten kille, helt fantastisk!!!

    Hoppas att ni mår bra och njuter av varje minut.

    Sköt om Er...Kramar Katarina & Reine

    (Ha ha...tänk att jag och "lill-killen" var ute och promenerade runt Högerud tillsammans för typ 2 veckor sedan. Ingen kunde väl tro att han skulle vara så ivrig att titta ut :) Hoppas man får träffa honom på mâten och bekanta sig på "riktigt" med honom, kram kram)

    SvaraRadera
  3. Grattis från Stockholm och en idog blogföljare, tillika mormor till en "liten" pojk (7 mån och 8,5 kg!). Hurra för er och njuuuut snart är han 30!!!/Sonjas "gamla" arbetskamrat Anna-Britta

    SvaraRadera
  4. Grattis, vad härligt.

    SvaraRadera
  5. Tusen tack, era kommentarer värmer! :)
    Ludvig hade bråttom ut (knappt 4 veckor för tidigt född)men allt är bra med oss! :)
    Kramar från Lisa & Ludvig (Å Morsan hälsar garanterat så gott till Er hon också!)

    SvaraRadera