12 juni 2010

Sötaste förvaringsbunken..

När Morsan & jag fick beställning på den här förvaringsbunken blev vi alldeles till oss, för vi visste att den skulle bli precis så där otroligt jättesöt som den blev.. Vi vill sy upp hundra till i olika varianter å helst skulle både Morsan och jag vilja behålla dem allihop å pynta våra egna hem med, för så nöjda är vi den här gången!

Fin förvaring av sånt man vill ha framme, även fin som blomkruka!


Sydd med linnetyg utvändigt och rutigt bomullstyg inuti, gammeldags spets runtom..
 

Närbild..

C. som har beställt den här förvaringsbunken har även haft den goda smaken att beställa ett bullfat som Morsan har sytt. Otroligt inbjudande fat, kommer en annan dag!

Ha en riktigt trevlig kväll! Kramar från Morsan & jag!

4 kommentarer:

  1. Den blev verkligen jätte jätte fin=)

    SvaraRadera
  2. Åjjimäjjen! Jä likert!

    Synd att ni inte syr två lika. Kan ni göra en pyttepytteförändring ;-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja det här är verkligen en favorit, å Linda: det går absolut att göra små förändringar.. Om inte annat så tror jag inte att det gör nåt om det står två snarlika bunkar i två olika hem.. Då är vi desto "hårdare" när det gäller att inte sy för lika kläder!

    Bara att höra av sej , så fixar vi det ni vill ha! :)
    Kram till er båda! / Lisa

    SvaraRadera
  4. Jag är jätte nöjd! Det gör absolut inte mig nåt om ni gör en likadan till Linda!

    Kram Cicci

    SvaraRadera