29 juni 2010

Redo för stranden..



Den här outfiten är ju helt supersöt! Å på en sån supersöt liten unge som Isa, blir det ju bara hur bra som helst!
Morsan har sytt solhatt, solklänning och mammelucker i ett set som gör en redo för, och definitivt bland de snyggaste på stranden, kalaset eller i parken!

Solhatt i turkost bomullstyg med små vita och korallfärgade blommor..














Korallfärgat fodertyg inuti hatten..
































Solklänning med korallfärgad smock över bröstet och flera lager tyg i olika turkosa nyanser och  vita spetsar..









Knytband på axlarna..





















Å sen har vi ju sötaste lilla Isa iklädd denna sommar-outfit å hon får oss verkligen att smälta som smör i solsken! Morsan & jag har tagit massor av fina bilder på henne, å vi kunde absolut inte bestämma oss för några få som skulle visas upp här.. Därför får ni en hel bunt! Se så söt hon är.. :)

"Tjihooo, nu kör vi! Jag är tokladdad inför mitt första modelluppdrag!!"


















"..eller!? Jag har ju inte tränat så mycke på mina posér.. Vad kräver ni av mej..?"


















Morsan & jag kräver inte så mycket, några otroligt supertjusiga bilder bara, sen är det bra.. På med hatten Isa så kör vi! =)

"Ok, då provsmakar jag det här smarriga tyget först så fixar vi snygg-bilderna sen.."


















"Tugga tugga tugga.."












"Näää.."












"Handen smakar mycke bättre.."












Solklänningen har smock över bröstet som gör den perfekt att växa i. Först klänning, sen tunika och sista sommaren funkar den perfekt som linne! Sånt gillar Morsan & jag!

"Jag visar mej från mina bästa sidor nu, ok!?"


















"blinke-blink.."





















































Så vänder vi på tjejen så ni får se den vackra baksidan med..



































Ja men det här gick ju riktigt bra! Tusen tack till Isa och mamma E.  Hoppas ni är lika nöjda som vi med kläderna!

Morsan & jag har massa tyger i lager och mer är beställt, hos oss kan du välja tyger och designa dina plagg, gardiner, necessärer m.m. efter egna önskemål! Har du egna tyger eller mönster  fixar vi oftast det med! :)

Morsan & jag har även presentkort! Perfekt present till stora och små!

Kramar från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar