6 juni 2010

Frukost i det gröna..


Idag har Morsan & jag ätit frukost ute i trädgården.  Morsan åt dock sin frukost med Farsan några timmar innan jag och Darlingen intog våran, för vi är, så att säga,  liiite mer morgontrötta av oss..















Tygbunke från Morsan & jag med röd vaxduk med vita stora prickar på utvändigt och äppelgrönt och vitrutigt fodertyg. Perfekt till knäckebröd och skorpor denna morgon..













Syrenerna i trädgården doftar alldeles ljuvligt..













Denna vackra nationaldag passar som bäst att fira utomhus i det strålande vädret tycker vi. Å i eftermiddag ska Morsan & jag å resten av familjen gå ner till Claras torg i Årjäng å se på nationaldagsfirandet och gratulera min bror Per som ska motta ett pris från Årjängs kommun för att han vann crosscart-sm ifjol. Bra jobbat Per! :)

Njut av dagen! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar