23 maj 2010

Underbar helg å finfin födelsdagspresent..

Den här helgen har jag njutit varje sekund, det underbara vädret gör en ju lycklig bara det! :)
Igår, lördag, tog Darlingen och jag färjan över till Danmark och cyklade uppe i Skagen. Fantastiskt vackert!
Skagen..














Liten paus..














Idag, söndag, fick vi finbesök och åkte till Slottsskogen för att ha födelsedagspicknick för J.
Fikat bestod av nybakade kladdkakemuffins med vaniljvisp och jordgubbar! Snabba och lätta att baka och otroligt goda att äta!! Rekommenderas! :)














Födelsedagsbarnet öppnade paketet som innehöll nya fina kortbyxor från Morsan & jag och han bytte raskt om. Lite långa i benen, men bara att vika upp i sommar och ha nedvikta nästa år.. :)
Kortbyxorna är sydda i tunt ljust jeanstyg med ljusblå stretchmudd i midjan.
Bilderna talar för sej själv, han verkar väldigt nöjd..

Kortbyxorna fram med rutig stjärna i bomullstyg som snygg detalj..


















Byxorna bak..
 

















Bak med bakficka och en mindre stjärna i samma rutiga tyg..


















Helt perfekta till busiga barn som gillar att springa och hoppa..



































Fler bilder på kortbyxorna. Fram..


















Stjärna fram..













Bak..


















Bakficka..


















I veckan som kommer har Morsan & jag fullspäckat schema. På onsdag visar vi upp oss och våra produkter på Travmuseét i Årjäng, och på söndag ska vi på homeparty i Bengtsfors! Så det blir att sy för fullt inför detta..

Med hopp om en fin vecka! Kramar från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar