1 maj 2010

Nöjd & glad!

Så här nöjd å glad kan man va en lördag.. Lilla Isa har en knut-mössa i vaniljvitt trikå-tyg, mönstrad i massa färger. Användbar, snygg och lättmatchad till det mesta! Bra kombo!














Själv är jag också nöjd och glad idag, för min darling å jag hittade ett mysigt café här i stan där det serverades blåbärsbakelser som va alldeles fantastiskt goda.
Har ni inget café som ni kan besöka denna lördag, tycker jag att ni ska förgylla er dag med att köpa hem ranunklar. De är en av mina favoritblommor och de gör det extra fint och vårigt i köket den här helgen! Ett litet tips från mej bara.. :)


















Till veckan ska Morsan & jag försöka köra en byxvecka här i bloggen, vi har massa foton på byxor som vi vill visa upp! Har ni några små godingar som gärna poserar i sina byxor från Morsan & jag får ni jättegärna maila bilder så lägger vi upp dem här.. :) (Självklart tar vi tacksamt emot bilder på alla grejer som vi har sytt, bara att maila dem till oss!)

Morsan & jag säger tack till mamma E. för fina bilden på lilla Isa och önskar Er alla en riktigt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar