7 maj 2010

Mera byxor..

Hela namnet på rumpan är snyggt, bara det får plats! Utrymmet är ju ganska begränsat på en liten rumpa..
Mamma A. och pappa P. valde ett lagom långt och väldigt fint namn till sin son! Perfekt att sätta på nya brallorna från Morsan & jag
Eliah´s byxor är sydda i tunt mörkblått jeanstyg med ljusblå stretchmudd i midja och i benslut.


















Namnet i rutigt bomullstyg..













De här byxorna känns så himla sommarfrächa tycker jag. Tänk en vit body, t-shirt eller piké och små vita skor till de här byxorna. Å va snyggt!













Både morsan (Sonia) och jag (Lisa) har ju ganska korta namn, kanske vi skulle slå till å sy oss varsitt par byxor med namnet i baken.. Skulle nog bli bra snyggt! ;)

Nytt från Morsan & jag är att jag ska börja skissa på lite mamma-klänningar.. Inte de där monster-varianterna som ser ut att vara byggda för en barba-mamma och som bara kan användas i två-tre månader. Nej, det skissas på modeller som kan användas före, under och efter graviditet - å vara lika snygga hela tiden! Resultat kommer när det har skissats klart, å vi är nöjda med design, modell och tyger..
Något att se fram emot.. :)

Fler byxor (dock inte mina eller morsans) kommer under helgen!
Med hopp om en skön helg med mycke sooooool! Kramar från Morsan & jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar