15 maj 2010

Man ska ha husvagn del två, med bekännelse..

Ja, igår visade vi lillebrors fina necessär och idag är det dags för storasysters.
Morsan & jag tänkte att små tjejer ofta har saker i rosa i överflöd, därför valde vi andra färger den här gången.
Necessären blev så här tjusigt i prickiga tyger i lila och rött!













Rött fodertyg inuti necessären..




































Tjusig necessär med söt detalj i form av en liten blomma..































Även den här necessären kan hängas upp med en liten ögla!













Morsan & jag önskar hela familjen en riktigt fin sommar i husvagnen!

Dessutom måste jag erkänna att jag faktiskt ljög igår, för jag kom på att jag visst har varit på husvagnssemester! Dock gällde det bara en natt och husvagnen stod stilla hela tiden.. Men det va riktigt trevligt! :)

Bildbevis på det. Jag vid husvagnen på västkusten..













Hoppas ni har en riktigt trevlig helg allihopa!
Kramelikram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar