12 maj 2010

Fint i köket!

Ååååå, nu har Morsan & jag så mycket nytt och fint som vi vill visa upp på bloggen så jag nästan inte kan välja vad jag ska börja med!! Vi syr en massa olika grejer och lämnar inget ifrån oss förrän vi och ni är riktgt riktigt nöjda! :)

Ännu en nöjd kund har skickat fina bilder på vad våra tygbunkar/brödkorgar/serveringsskålar/blomkrukor kan användas till. Ordning och reda i köket med de här snygga bunkarna i beige/brunt yttertyg med vita prickar och turkos/vit rutigt foder..














Snygg förvaring..


















Tack L. för fina bilder!

Snart är det Mors dag och vi har fått flera förfrågningar om fina saker till alla de bästa mammorna där ute.. :) (Vi har även fått tips av mammor om vad de önskar sej från Morsan & jag, extra kul!)
Liten blogg med förslag på mamma-presenter kommer inom kort!
Le och var glad! Kram från Morsan & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar